CURSOS 100% SUBVENCIONATS

MÀRQUETING DIGITAL
APUNTAR-ME

Aquest és el nostre catàleg de cursos de màrqueting digital:

Fes clic en els cursos per veure tots els detalls.

Community manager | 50h. | Data: 01/07/2021 a 30/07/2021 de Dilluns a Dijous de 17:15 a 20:15h.

Objectius:

– Conèixer les competències clau que un community manager ha d’assolir i les característiques del seu lloc de treball.

Objectius específics:

– Dominar els principis del màrqueting on line i les formes més efectives de difondre un missatge utilitzant els diferents canals on line existents.
– Aprendre a utilitzar de forma experimentada les principals plataformes de Social Media i aprendre a multiplicar els seus efectes utilitzant-les de forma coordinada.
– Analitzar converses i/o opinions a les xarxes socials sobre productes o marques.
– Dominar les tècniques per a la generació de reputació on line positiva sobre una empresa, producte o servei.
– Aprendre a monitoritzar la nostra marca i la competència a través de les xarxes socials.
– Fomentar l’autoaprenentatge, ja que les eines que s’utilitzen en aquest àmbit canvien cada molt poc temps i cal mantenir-se actualitzat.
– Afavorir el desenvolupament de les següents competències en l’alumnat: competència comunicativa lingüística i audiovisual, tractament de la informació i competència digital, competència d’aprendre a aprendre, competència d’autonomia i iniciativa personal, competència en el coneixement i la interacció amb el món Online i competència social.

Continguts:

1. Social Media i Community Management
2. Estratègia i creació del Pla de Mitjans Socials
3. Facebook
4. Twitter
5. Pinterest, Youtube, Linkedin, imatge social i vídeo màrqueting
6. Eines del Community Manager
7. Mètriques i estratègies de Social Media

Places limitades

Vull apuntar-me!

Comunicació i publicitat | 30h. |Data: 10/06/2021 a 29/06/2021 de Dilluns a Dijous de 17:15 a 20:15h.

Objectius:

– Adquirir els coneixements i les competències i habilitats necessàries per poder utilitzar adequadament instruments de comunicació en una estratègia de màrqueting i publicitat i aconseguir una valoració eficaç dels resultats obtinguts.

Continguts:

1. Introducció a la comunicació
2. Publicitat
3. La promoció de vendes. Relacions públiques
4. Màrqueting directe

Places limitades

Vull apuntar-me!

Com elaborar un pla de marqueting digital | 50h. |Data: 01/05/2021 a 09/06/2021 Dilluns, Dimecres i Dijous de 17:15 a 20:15h.

Objectius generals:

– Identificar els mitjans digitals per a desenvolupar un pla de e-màrqueting.
– Comparar i sel·leccionar els canals i eines digital per a dissenyar un pla de e-màrqueting.

Continguts:

  1. Comunicació digital i mitjans digitals.
  2. Principals canals digitals per promoure la venda online.
  3. Eines per a millorar els resultats de les accions de e-màrqueting
  4. Assignació i organització de recursos disponibles per a la implementació de les activitats de màrqueting

Places limitades

Vull apuntar-me!

Sol·licitar plaça

Generalitat de Catalunya Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya